Kdo mi vysvetli fetchmail ?

Neděle Červenec 2 23:03:29 CEST 2000

Roman Slechta wrote:

>     Ahoj,
>
> chtel bych si vyzkoset jak funguje fetchmail,
> neco uz jsem precetl a nejak jsem se zastavil.

man fetchmail
man fetchmailrc
man fetchmailex     [zde jsou konkretni priklady]

prvni existuje dokonce v cestine...

> zajima mne:
>
> * kde ma fetchmail konfiguracni soubor RH6.1en,
>     kde je to ~/fetchmailrc

znak ~ znaci domovsky adresar uzivatele. DOkonce jste to i blbe opsal,
protoze to ma byt ~/.fetchmailrc (ta tecka znamena, ze je to skryty
soubor, vetsina konfiguracnich souboru v domacim adresari zacina teckou
nebo se nachazi v adresarich, ktere take zacinaji teckou).

> * jak spustit fetchmail po startu automaticky v rc.3

Nepisete, jakou mate distribuci, ale nejjednoduseji asi tak, ze ho
pripisete do souboru /etc/rc.d/rc.local

--
                        Milan Kerslager