OFFTOPIC: Jak na Solarisu pridat adresari misto z jine partition ?

elef roka na elef.sk
Pondělí Červenec 3 10:03:51 CEST 2000

On Mon, 3 Jul 2000, Jakub Dadak wrote:

>  omlouvam se, ze jsem ponekud offtopic, ale potrebuji na Solarisu
> adresari home pridat misto z jine partition. Vim, ze to tady uz nekdy
> slo, potrebuji ale konkretni prikaz.
>
> Konkretni situace: v /home je uz malo mista, prodal jsem novy disk
> a potrebuji z nej alokovat misto pro home.

ide isto o solaris? je tam nieco take? Ja soms a s tym zatial nestretol a
vas problem by som riesil asi linkou symbolickou (kedze iny fs). Takze
nieco ako /home2 pripadne presunut komplet cely home z prveho disku na
ten druhy, ak tolko miesta je teda...

                                        Elef.
Juraj 'Elef' Roka, JR2927-RIPE, roka na elef.sk, http://www.elef.sk
System administrator at Military Academy Liptovsky Mikulas.