OFFTOPIC: Jak na Solarisu pridat adresari misto z jine partition ?

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Červenec 3 10:38:50 CEST 2000

:> > Konkretni situace: v /home je uz malo mista, prodal jsem novy disk
:> > a potrebuji z nej alokovat misto pro home.
:>
:> ide isto o solaris? je tam nieco take? Ja soms a s tym zatial nestretol a
:> vas problem by som riesil asi linkou symbolickou (kedze iny fs). Takze
:> nieco ako /home2 pripadne presunut komplet cely home z prveho disku na
:> ten druhy, ak tolko miesta je teda...

je tam nieco take ..

odporucam si pozriet manualy k baliku SUNWmdg (Solstice DiskSuite Tool)

robi sa to pomocou DiskSuite ale mam podozrenie, ze md ( metadevice ) musi
byt urobene uz skor .. cize na particii pri ktorej sa s resize nepocitalo
uz od zaciatku to asi nepojde  ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying