DOSEMU, lredir a databazove aplikace v Clipperu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Červenec 3 12:52:26 CEST 2000

dr-dosem?
| > |

> [...]
| sdilejici
| lokalni adresar s ucetnictvim - obavam se ale stejnych problemu s
| lredirem.
| Lredirovany disk je totiz dosem povazovan za sitovy, i kdyz je vlastne
| na
| lokalnim disku. No doufam, ze nebudu muset pomoci virtualni sitove karty
| dosnet pripojovat pres lanmanager lokalni disk pres sambu :)) ale mohlo
| by to fungovat. Pokud tohle vyjde, budem si vsichni piskat - nebot
| nejpomalejsi
| na klasickem .dbf systemu je prave to neustale tahani souboru pres sit.

Az si odpocinete, zkuste jeste udelat DOSovskou partisnu na disku, ci
veliky DOSovsky image file a na nej jit primo z DOSemu jako na mistni disk.
Tohle jsem chtel zkusit pred casem, ale narazil jsem na nemozne problemy s
vytvorenim prave DOS image (na dalsi partisnu nemam misto) - tak jsem to
vzal pres mars_nwe. Pokud nekdo udelate image jiny nez z diskety, poslete
sem prosim step-by-step navod, ja jsem narazel na fdisku, ze jsem nemohl do
image zapsat extra parametry jako C/H/S. Partisna se mi jevi ale jako lepsi
reseni, neboot na ni pak muze cely zbytek systemu, tedy wokna na to muzou
treba sambou.

Asi by to chtelo zprovoznit ono faq.cz...

Urcite i vam zabiraji ruzne poznamky a uzitecne figle plno mista na disku,
ale ostatni k nim nemaji pristup. Tedy nasel by se nejaky dobrovolnik,
ktery by byl ochoten tohle tridit a davat na web? (kurnik, tak uz to nekdo
konecne udelejte..) Za odmenu si pri pristupu na ten web zapnu zobrazovani
obrazku a reklam :-))

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz