DOSEMU, lredir a databazove aplikace v Clipperu

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pondělí Červenec 3 13:12:23 CEST 2000

Jaroslav Lukesh wrote:

> [...]
> veliky DOSovsky image file a na nej jit primo z DOSemu jako na mistni disk.
> Tohle jsem chtel zkusit pred casem, ale narazil jsem na nemozne problemy s
> vytvorenim prave DOS image (na dalsi partisnu nemam misto) - tak jsem to
> vzal pres mars_nwe. Pokud nekdo udelate image jiny nez z diskety, poslete
> sem prosim step-by-step navod, ja jsem narazel na fdisku, ze jsem nemohl do
> image zapsat extra parametry jako C/H/S. Partisna se mi jevi ale jako lepsi
> reseni, neboot na ni pak muze cely zbytek systemu, tedy wokna na to muzou

S tou partisnou (a stejne i s imagem) je to bohuzel tak, ze pokud ji
prave pouziva
dosemu, nejde ji namountovat do linuxu (a tedy ani exportovat sambou),
ani nejde spustit dalsi proces dosemu, takze sdileni, ktere zde z
principu
(pomoci share) funguje dobre, stejne nevyuzijete.

Kdyby to takhle slo, uz bych mel udelany 'superserver' tzn. prudce
rychlou
pecku s rychlym diskem a hromadou pameti a ucetnictvi bych provozoval
pres telnet z dosovych stanic primo na linuxu - to by bylo porsche ve
srovnani
se sdilenim souboru pres sit :)) navic by to bylo i mnohem
bezpecnejsi...