Firemny IntraNet

Delph! delph na miesto.sk
Pondělí Červenec 3 12:58:16 CEST 2000

ahojte,

prosim vas o pomoc s naledovnym problemom:

Mame domenu : www.firma.sk .
Emaily : email1 na firma.sk , email2 na firma.sk ... emailN na firma.sk

Server : Linux (2.2.16), Samba, ftp,telnet ...?posta?
Klient : windows,linux ...nezalezi na tom ...

Spojenie PPP dial-up na providera - dynamicka IP

Maskaradu - www,ftp som rozchodil, to je ok.
Zostala mi posta.
Rad by som pouzil postfix, no neviem si s nim rady.
Potrebujem, aby po nadviazani spojenia na providera sa posta zo servera
providera mail.provider.sk dostala do schranok na Linux server a posta, ktoru
pred tym poslali klienti na server, aby sa odoslala na server mail.provider.sk.

Takisto, aby si mohli uzivatelia v ramci lokalnej siete posielat postu bez
akehokolvek vytacania providera zo strany Linux servera.

Viete ma nakopnut spravym smerom? Kde by som mohol najst nejake priklady
nastavenia postfixu pripadne qmail? Je to vlastne jedno len nech to funguje.

Idealne by bolo, ak by to fungovalo ako Winroute na NTckach...

Je mozne preberat postu aj z roznych mail serverov a nasledne ju triedit -
podobne ako to robi spominany WinRoute ???

Vopred dakujem ...

S pozdravom
Delfin