DOSEMU, lredir a databazove aplikace v Clipperu

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pondělí Červenec 3 13:34:37 CEST 2000

Michal Samek wrote:

> S tou partisnou (a stejne i s imagem) je to bohuzel tak, ze pokud ji
> prave pouziva
> dosemu, nejde ji namountovat do linuxu (a tedy ani exportovat sambou),
> ani nejde spustit dalsi proces dosemu, takze sdileni, ktere zde z
> principu
> (pomoci share) funguje dobre, stejne nevyuzijete.

Aha, tak tady vykladam nesmysly :)) Prave pouzita partisna sice
nejde namountovat do linuxu, ale dalsi proces dosemu ji v pohode
zbasti. Takze pokud mi share zajisti korektni sdileni souboru,
mohlo by to fungovat alespon na tom lokalu a chodil bych ze stanic
telnetem do dosemu... Prakticky nejrychlejsi reseni, thin client
v praxi:)) Uz se na to vrham...