Fw: DOSEMU, lredir a databazove aplikace v Clipperu

Jan Sos janko na slovakiatravel.sk
Pondělí Červenec 3 14:31:16 CEST 2000

 Aj s tym mountem je to kusok inac, aspon u mna. Pokial je particia
 namountovana dosemu nejde spustit, ale ak uz je dosemu spusteny je mozne
 mount pouzit, ale pre istotu co najkratsie.