Nejde Anonymous FTP

Martin Trcka mtrcka na smpas.cz
Pondělí Červenec 3 14:57:22 CEST 2000

On Mon, Jul 03, 2000 at 01:49:03PM +0200, Okrina Miroslav wrote:
> Soubory tam vidim, dokonce je muzu i stahovat, ale nezapisu ani prd, ani
> nemuzu vytvorit adresar ....to bude zas nejaka totalni blbina a ja si
> urvu hroznou ostudu pred celou konferenci :)

Zdravim,

jaky ftp server ?
Co to znamena RUCNE jsem si nakonfiguroval anonymous ftp ? Mate nainstalovany balik anonftp, nebo jste to delal cele "rucne" ?
V prvnim mailu tvrdite, ze jste si pomoci ftp klienta vytvoril adresar, ale nevidite jej. Ted rikate ze nemuzete vytvorit ani adresar.

Martin Trcka