DOSEMU, lredir a databazove aplikace v Clipperu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Červenec 3 15:49:31 CEST 2000

Ja bych se na to tak nevrhal, podle me to muze delat dost velkou paseku. Na
ty disky nejspis budete pristupovat DOSEM, nikoli pres dosemu, takze
nekolik dosu nad jednim diskem...

Znate tady nekdo jako presne komunikuje dosemu s DOS partisnou (ne s
imagem) definovanou v dosemu.conf? Je to mozne, nebo ne?

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC