znovu hp scanjet 4p

David Toman dtoman na pef.skoda.cz
Úterý Červenec 4 07:29:09 CEST 2000

Nemám přímo HP 4p, ale 5p. Ale velký rozdíl v tom asi nebude. Můj scaner běhal
na Adaptecu AHA-1542CF, na Adaptecu AHA-2940U i na Symbiosu, který byl součástí
dodávky (ale na něm pouze ve Win, netroufnul jsem si něco takového cpát do
Linuxu). Myslím si, že záleží jen na kabelu, aby měl správné konektory, jinak
je to SCSI zařízení jako každé jiné. Opravte mne, jestli se pletu.

--
This message was written by using recycled electrons.

Ing. David Toman
LAN/WAN/DBA Management  tel.   : +420 19 7734935
Penzijni fond SKODA, a.s.       fax    : +420 19 7733290
nam. Ceskych bratri 8           GSM    : +420 606 605836
316 00 PLZEN, Czech Republic    e-mail : dtoman na pef.skoda.cz