znovu hp scanjet 4p

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Červenec 4 11:58:35 CEST 2000

> Nemám přímo HP 4p, ale 5p. Ale velký rozdíl v tom asi nebude.

Nevim, ja mam taky 5p.

> Můj scaner běhal
> na Adaptecu AHA-1542CF, na Adaptecu AHA-2940U i na Symbiosu, který byl součástí
> dodávky

Muzu potvrdit - slape jak na 2940, tak i na kartcce doda s nim
(Sym53C416).
> (ale na něm pouze ve Win, netroufnul jsem si něco takového cpát do
> Linuxu).

Moje karta uz ma od jiste doby podporu v kernelu a slape dobre.

> Myslím si, že záleží jen na kabelu, aby měl správné konektory, jinak
> je to SCSI zařízení jako každé jiné. Opravte mne, jestli se pletu.

Z drivejska mam (pod Win) s tou kartickou dost spatne zkusenosti. Ono
to umi behat bud jako SCSI radic nebo jako IO port. Na starem bordu
(P na FIC502, VIA chipset) byl pod Wokny docela problem rozchodit
SCSI ovladac. Pokud se pouzivala jako IO port, musel byt ovladac v
config.sys a bylo to priiiserne pomale.

Po vymene bordu za Gigabyte (a pak ASUS P55T2P4) to slape v rezimu
SCSI velice dobre.

Netroufam si odhadnout, jestli "neochota" bordu komunikovat s kartou
bude zpusobena BIOSem, chipsetem nebo necim uplne jinym. Kazdopadne
by nebylo od veci zkusit jiny bord, jestli se nebude chovat lip.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s