DOSEMU, lredir a databazove aplikace v Clipperu

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Červenec 4 10:11:57 CEST 2000

O to jsem se mimochodem taky pokousel a zkoncil jsem na tom ze jsem pouzil
3c509 ISA a nejak to nechodilo. Testoval jsem to tim detekcnim programem
3c5x9cfg a ten ohlasil chybu na IRQ ale nejak nahodne, Sem tam jo sem tam ne.
Jinak ovladac se normalne spustil, ale nekomunikoval.

Takze se pripravte i na takove problemy. Chtel jsem zkusit nejkaou noname
NE2000 ale zatim sem se k tomu nedostal.

S pozdravem

Petr Zapadlo