DOSEMU, lredir a databazove aplikace v Clipperu

Michal Samek spec_list na tony.cz
Úterý Červenec 4 10:18:04 CEST 2000

> No a neslo by jeste udelat jednu obstrukci?
>
> Date do PC jeste jednu sitovku, kterou ovsem nenakonfigurujete v linuxu
> (ani ji nenechate zdetekovat). Pote upravite dosemu.conf v sekci, kde se
> pojednava o prerusenich a adresach, pro ktere ma mit dosemu primy pristup.
> Sitovku pichnete do hubu, kam jste pichnul i tu linuxovou. Pak by ta
> sitovka mohla byt videt z dosemu a lanmanageru by nic nebranilo ve funkci.
> Holt by ale data chodila pres sitovky.

Tak tohle by asi melo chodit - tezko rici, jak stabilne.

Bohuzel spise se snazim najit reseni, ktere pujde aplikovat globalne
vsude v nasich pobockach. A je fakt, ze vetsina pocitacu je precpana
kartama, pripadne pouziva takove ty usporne bordy, kde je vse na desce
a mista pro rozsirovani moc neni.

Momentalne jsem asi dospel do bodu, kdy bude treba zacit komunikovat
primo s vyvojari dosemu, pripadne se primo zahryznout do kodu dosemu...

Idealni pro mne by bylo, kdyby dosemu neemuloval packet driver, ale
nejakou klasickou sitovku, jako ne2000... S tou si rozumi asi vse.

Diky za vse, urcite podam zpravu, najde-li se nejake reseni.

> Zdravi
>
>              Jaroslav Lukesh, K-net

I ja srdecne zdravim a jeste jednou dekuji vsem za ochotu.

Musim rici, ze ukol, ktery jsem si na leto dal - prechod cele
firmy na OpenSource reseni - je dost velke dobrodruzstvi, ale
je to asi to nejzabavnejsi, co jsem kdy delal. Nebyt linux,
asi jsem uz s programatorinou davno seknul :)) Vsak to znate,
vetsi humus, nez je windows v sitovem prostredi, neexistuje.

Michal Samek