Vypalovani CD s ceskymi znaky v nazvech souboru

Petr Balas petr na petrbalas.nospam.cz
Středa Červenec 5 00:03:16 CEST 2000

"Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz> wrote in message
news:E1391lv-0002Nd-00 na k-net.cz...

> nazvy
> |
> Myslim si, ze nemate pravdu. Tuhle jsem neco vypaloval na win s nero
> burning rom a tam jsem si u joiletu mohl vybrat jakou znakovou sadu chci -
> ISO9660, DOS a ASCII.

Joliet je IMHO pouze extension, t.j. ty nazvy tam jsou jednak jako iso9660
(a zde si muzete nastavit zda striktne ISO9660 nebo povolit i nejake
divocejsi
znaky v nazvech souboru - DOS ci ANSI) a pak jeste jednou v UNICODE.
DOS uvidi nazvy podle iso9660 a Wokna si je prectou z Joliet extension
v UNICODE. No a Linux ostatne taky :-). Dotycny nestastnik prohlasoval,
ze to bude cist jen pod Wokny a tak ....

Petr Balas (petr at petrbalas dot cz)