DOSEMU, lredir a databazove aplikace v Clipperu

Jan Sos janko na slovakiatravel.sk
Čtvrtek Červenec 6 11:58:01 CEST 2000

Asi moj posledny napad. Vacsina ucto-programov uklada
 data do specialnych adresarov, ktore su nastavovane
 pri instalacii a su zapisane v konfiguracnych suboroch.
 Skusal ste programy ponechat v dos particii a data
 ukladat na sietovy disk (povedzme cez lredir pripojeny disk s EXT2).