posta pro root

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Červenec 6 16:27:29 CEST 2000

On 06/07/2000, uhlar na fantomas.sk wrote:

> ->> Warning: Use APOP only if you really need it (and probably you don't).
> ->> It isn't such secure as it looks.
> ->>
> ->> Zadne blizsi vysvetleni jsem k tomu jiz nenasel. Docela by me zajimalo,
> ->> co je tim mineno.
>
> -> Ja bych to tipnul, ze mame pouzit tunel pres SSH na cilovy pocitac :-)
>
> co tak ssl pop ? myslim ze ssl riesenia su inteligentnejsie ako pouzivat
> vsade ssh tunely... ak existuju

Spis jde o to, ze podpora SSL POPu neni ve vsech klientech. Takze asi
bude treba sahnout k nekteremu wrapperu a pak uz je celkem jedno, jestli
to bude ssh nebo neco jineho.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi