posta pro root

Čtvrtek Červenec 6 11:46:33 CEST 2000

Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz> wrote:
->> Mimochodem, co si myslite o APOPu? IMHO by mel byt v pohode, pokud je
->> samozrejme dobre napsan a pokud se neproflakne secret. Ponekud me proto
->> zarazilo, kdyz jsem nedavno v dokumentaci kterehosi POP3 serveru (tusim
->> Solid POP3) zahledl toto:
->>
->> Warning: Use APOP only if you really need it (and probably you don't).
->> It isn't such secure as it looks.
->>
->> Zadne blizsi vysvetleni jsem k tomu jiz nenasel. Docela by me zajimalo,
->> co je tim mineno.

-> Ja bych to tipnul, ze mame pouzit tunel pres SSH na cilovy pocitac :-)

co tak ssl pop ? myslim ze ssl riesenia su inteligentnejsie ako pouzivat
vsade ssh tunely... ak existuju
 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 WinError #98652: Operation completed successfully.