Slack 7.1 a cestina v x-win

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Čtvrtek Červenec 6 23:25:30 CEST 2000

Zdravim,

problem s cestinou na Slacku - na RH jsem to zprovoznil bez problemu, ale
tady mi to porad nejde. V konzoli je to ok (pres ucw od Martina Marese),
ale v x-kach mi to dela furt problemy - aplikace napr. v KDE chodi cesky
dobre, LC_CTYPE i LANG mam na cs_CZ (zkousel jsem i czech), ceske fonty
mam, definice keymaps i symbols jsou ok. Jen to porad pise pouze carky,
hackovana pismena vubec.

nejaky napad?

pri zadani "setxkbmap -symbols 'czsk(us_cz_qwertz)' -compat group_led"
mi to napise Couldn't interpret _XKB_RULES_NAMES property, ale obe
podminky podle Czech-HOWTO (www.penguin.cz) mam splnene, tj. XkbModel na
PC102 a ceske mapy jsou take nainstalovane.

pri zkouseni XKB_DEBUG a xterm& to napise "locale not supported by C
library, locale unchanged", ale opet - promenne jsou nastavene, a aliasy
vporadku. Zvlastni je, ze napr. v NN to chodi, ale v xtermu, kedit, knote
apod to nechodi...

byl bych moc rad, kdybych to _nemusel_ delat pres forcedIM. X-win je verze
3.3.3.6

Diky moc

tm
Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCSE
F-P: 5C7C D286 9282 8264 C843 F02F 3FDE A655 9268 8FD3