Slack 7.1 a cestina v x-win

Stepan Roh sroh7497 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Pátek Červenec 7 14:52:00 CEST 2000

On Thu, 6 Jul 2000, znouza wrote:

> Zdravim,
>
> problem s cestinou na Slacku - na RH jsem to zprovoznil bez problemu, ale
> tady mi to porad nejde. V konzoli je to ok (pres ucw od Martina Marese),
> ale v x-kach mi to dela furt problemy - aplikace napr. v KDE chodi cesky
> dobre, LC_CTYPE i LANG mam na cs_CZ (zkousel jsem i czech), ceske fonty
> mam, definice keymaps i symbols jsou ok. Jen to porad pise pouze carky,
> hackovana pismena vubec.
>
> nejaky napad?

Slack nema vygenerovany vsechny locale. Myslim, ze to uz bylo v
konferenci, podivejte se do archivu. Dela se to pres localedef(1).
Zdrojaky k locale jsou v /usr/share/i18n/locales. Ja to tak zprovoznil a
funguje to (staci mit LC_CTYPE=czech).

Stepan Roh