Linux a RAM

Jindra Vavruska ok1fou na volny.cz
Čtvrtek Červenec 6 23:01:16 CEST 2000

Dne St, 21 čen 2000 jste napsal(a):
> Taksem si nainstaloval SuSe 6.4 z toho CD co bylo v Chipu - je to pekny,
> vsechno vcelku bez problemu, akorat to dost zere pamet - teda asi jenom v
> KDE.

KDE jsem videl jet i na 24M, ale dost to swapovalo. Maximum uspechu
bylo rozjet bezne K-aplikace a netscape. SO bych rozhodne nezkousel :-)

Doma mam 128MB, bez problemu i s nekolika server aplikacemi (PostgreSQL,
Apache+ hafo modulu apod.)

Svagr ma 16MB (stara 486/50, vic na desku neslo narvat), takze pouziva peclive
vybrane aplikace a jako window manager ma XFCE. Kdyz obcas omylem spusti
gnome, je to jakoby vyndal procesor a dal misto nej 80286 :-)

> Zajimalo by me, protoze zadne jine zkusenosti s Linuxem nemam, jestli i
> ostatni distrubuce sou tak nenazrany - treba RedHat.

To je spis otazka (1) skladby spustenych demonu (napr. PostgreSQL si po
vytvoreni databazoveho spojeni z klienta muze vzit par desitek MB,
podle toho co se po nem chce), (2) prostredi jako gnome, KDE maji obrovskou
"spotrebu".

--
Jindra Vavruska (OK1FOU)

use perl ;