Linux a RAM

Martin Duspiva pivo na razdva.cz
Pátek Červenec 7 21:01:08 CEST 2000

Sam jsem mel podobny problem - mam P75 s 40 MB pameti a zkousel jsem uz
vsechno mozne. Doufal jsem ze RedHat nebude tak narocny, on je na tom ale
podobne jako SuSE. Navic v SuSE je muj oblibeny okenni manazer Ice WM, ktery
mi beha velice pekne, zatimco v RedHat jsou samy "tucny"
Doporucuji vytvorit si vlastni bootovaci skripty (inspirovaly me ty ze
Slackware, ktere jsou velmi skromne) a zkompilovat vlastni jadro (muzete
vyradit spoustu zbytecnosti).
Nepouzivam skoro zadne demony, vse mi beha velmi rychle a jsem spokojen.

Jsem presvedcen, ze "svuj" Linux rozchodim i na kamarodovo 386-ce. Jen me
trapi problem s mistem na disku - vsechny nove distribuce ho hrozne moc
zabiraji, starsi libc-5 ale zase nepodporuje lokalizaci...
Nemate s tim nekdo zkusenosti?
V knize Linux -Dokumentacni projekt (ktera je uz starsi) jeden z autoru
pise, ze ma 100MB disk, na 20-ti MB ma DOS, na 60 Linux a zbytek pro
experimentalni ucely!! Proc uz jsou tyto casy pryc ?!?