posta pro root

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Červenec 7 12:30:09 CEST 2000

On 07/07/2000, Petr Novotny wrote:

> V tom pripade je ovsem jednodussi pouzit jiz existujici (a v mnoha
> MUA podporovane) reseni - POP3-over-SSL. A nezkouset znovu
> vynalezt kolo... :-)

Paklize je kolo implementovano na pozadovane platforme. A to v pripade
PalmOSu neni (nebo mi to neni znamo). Sice existuje port SSLeay, takze
by to udelat slo, ale nikdo se toho zatim zrejme nechopil :)

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi