automaticke nahozeni IPX

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pátek Červenec 7 13:09:05 CEST 2000

Michal TALMAN wrote:

> Potrebuji poradit,
> Linux RH 6.2 je prihlaseny k novelu 4.11 - pokud ten ale restartuji, Linux
> napise neco jako NCP timeout.
> Kdyz je NW server opet nahozen a ja se chci opet k nemu pripoji, tak mi to
> napise, ze jsem jiz k serveru pripojen, i kdyz jsem vsechny spojeni z
> konzole na serveru smazal.
> Pomuze jen restart Linuxu - coz asi neni to prave.
>
> jak toto vsechno zautomatizovat, tj. aby po restartu NW serveru se k nemu po
> nejake dobe Linux sam prihlasil ??
>
> Diky

Priznam se, ze uz si ani nepamatuju, kdy jsem naposledy restartoval
novell...

Zajimalo by mne, zda vam to pise pri pokusu o ncpmount, nebo zda je to
nekde hloubeji. Dejme tomu, ze mate pomoci ncp pripojen /mnt/novell
nekam na novell serveru. Mozna vam v dane situaci pomuze odpojit a
pripojit to znova (ncpumount /mnt/novell a ncpmount
vase_obvykle_parametry).
Mozna budete muset znova nahodit ipx (ipx_interface delall a pote
ipx_interface add
-p eth0 protokol nebo jak to mate vy). To by bylo jak to znova nahodit
bez restartu. A pokud toto chcete nejak zautomatizovat, pak mne
napada jedine nejaky script, ktery spoustite rozumne casto cronem a
ktery bude testovat neexistenci nejakeho souboru na /mnt/novell/cosi
a pokud tam nebude (coz znamena, ze to padlo), udela danou
reinicializaci
sam.

Michal Samek