automaticke nahozeni IPX

Michal TALMAN talman na regionet.cz
Pátek Červenec 7 14:58:26 CEST 2000

> Zajimalo by mne, zda vam to pise pri pokusu o ncpmount, nebo zda je to
> nekde hloubeji. Dejme tomu, ze mate pomoci ncp pripojen /mnt/novell
> nekam na novell serveru. Mozna vam v dane situaci pomuze odpojit a
> pripojit to znova (ncpumount /mnt/novell a ncpmount
> vase_obvykle_parametry).
> Mozna budete muset znova nahodit ipx (ipx_interface delall a pote
> ipx_interface add

To me taky napadlo, jenze:
Odpojit to nejde - ncpumount pise, ze zarizeni je jiz pouzivano (pritom ale
/mnt/novel je jiz prazdny) a pise to same i po te co uplne shodim a nahodim
ipx
A kdyz po estarti IPX se pokusim nahodi svazek pomoci ncpmount, tak mi to
zase pise, ze "Uzivatel je pripojen do /mnt/novell) - tak tedy nevim ...
M.