Samba a fax

Antonín Karatsiolis linux na kara.skylink.cz
Čtvrtek Červenec 6 15:43:41 CEST 2000

Zdravím

    Mám takovej problém.
Dostal jsem na starost v jedne firme linuxovej server kter slouží jako připojení inetu pro cca 30 počítačů po fabrice. některé jsou tak vzdalené že je tam nakonfigurovan dialup server a jeden modem  na vnitřní lince hlavně kuli poště. vzniknul další požadavek založit FAX server který by byl pro všechny počitače a využíval by tohoto stejného modemu. Nabýdl nám to jeden pracovník PVT kde je přípojka zřízená. po nějaké době je funkční příjem faxu (tiskne na určené tiskárně na siti (MS)) potom když vytvořím fax na serveru tak ho i pošle.  Hlavní myšlenka byla že se poskitne tiskarna (FAX) přez sambu do sitě a bude to. v dalších krocích se na okolních počítačich objevil scot MAIL který poskytoval FAX ale jednoduše heslo.

      Ja jsem si doma na svém serveru nainstaloval totež bez faxu a vyřešil problem hesel. mezitím to PVT vzdalo a ja to chci dotáhnout.

   Problém je v tom že ja jsem aninstaloval kopii samby na server u mne a v te firmě (konfigurace) ale mně to funguje a ve firmě ne

       O T Á Z K A

   Neměl by někdo tušení co by mohlo mít jeste vliv na chod samby, jakej soft na serveru má na to vliv případně nejakej typ jak s tim hnout :-)))))

   Antonín Karatsiolis