Samba a fax

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Neděle Červenec 9 23:24:23 CEST 2000

On Thu, 6 Jul 2000, Antonín Karatsiolis wrote:

Tak jsem se dostal po tydnu k mailu a koukam, ze precist linux na linux.cz
bude docela humus.

> [...]
> že je tam nakonfigurovan dialup server a jeden modem na vnitřní lince
> hlavně kuli poště. vzniknul další požadavek založit FAX server který by
> byl pro všechny počitače a využíval by tohoto stejného modemu. Nabýdl nám
> to jeden pracovník PVT kde je přípojka zřízená. po nějaké době je funkční
> příjem faxu (tiskne na určené tiskárně na siti (MS)) potom když vytvořím
> fax na serveru tak ho i pošle.  Hlavní myšlenka byla že se poskitne
> tiskarna (FAX) přez sambu do sitě a bude to. v dalších krocích se na
> okolních počítačich objevil scot MAIL který poskytoval FAX ale jednoduše

Tak ted ale fakt nevim, bud jste to psal ve stavu tezkeho podrouseni, nebo
jste nezalamoval radky tak usilovne, ze se pulka (ta vetsi) mailu ztratila.
Nicmene ja vubec nechapu na co se ptate.

>       Ja jsem si doma na svém serveru nainstaloval totež bez faxu a
>       vyřešil problem hesel. mezitím to PVT vzdalo a ja to chci dotáhnout.
>
>    Problém je v tom že ja jsem aninstaloval kopii samby na server u mne a
>    v te firmě (konfigurace) ale mně to funguje a ve firmě ne
>

>        O T Á Z K A
>
>    Neměl by někdo tušení co by mohlo mít jeste vliv na chod samby, jakej
>    soft na serveru má na to vliv případně nejakej typ jak s tim hnout
>    :-)))))

Samozrejme ze mel. Ostatne vetsina z nas cetla v adresari docs, soubor
Faxing,txt, kde je to urcite vysvetleno, takze rady si vi kde kdo.
Ale nejdriv bych musel chapat co vlastne nechodi, jak se projevuje to ze to
nechodi, co ocekavate, ze se bude dit, kdyz to bude chodit a tak podobne.
Takle jsem uplne namydlenej.

Lidi mejte rozum, krome tohohle mailu jsem zbezne videl thread posta pro
roota a nejak jsem se  tam nedozvedel to hlavni:
Zadny root na svete nedostava postu!!!
jestli ano tak je system blbe nakonfigurovan.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.