NWserv

Michal Samek spec_list na tony.cz
Sobota Červenec 8 12:03:07 CEST 2000

"Viktor Voráč" wrote:

> spustil jsem ho, napsal, ze je vse OK, i v logu /var/log/mars_nwe.log
> napsal, ze vsechno nastartoval.
> Podle meho ocekavani mel tento server byt pro Novellackou stanici normalne
> videt a
> prikazem Login MARS/uzivatel se na nej dostanu, ale po spusteni NETX mi
> rekne, ze zadnej server nenasel.
> Sit mame 802.2 na Novell 3.11
> Kartu mam 3c5x9
> spoustim lsl.exe , 3c5x9.com , ipxodi.com , netx.exe (zkousel jsem i
> vlm.exe)

Asi jsem dneska trochu prihlouply, ale jak to, ze se na nej prikazem
login dostanete a zaroven neni videt po spusteni netx? Zkuste
to nejak zkonkretizovat. Mne to ve velmi podobne konfiguraci jako
mate vy jelo, akorat jsem mel hvilku problem, nez mi doslo, ze
bych mel na stejnem lanu mit taky stejne cislo site jako uz
spusteny original novell a ta marsovska
autodetekce mi nejela, musel jsem to natvrdo nekam pripsat.

Michal Samek