NWserv

Viktor Voráč montyjackovo na post.cz
Neděle Červenec 9 09:58:37 CEST 2000

> Asi jsem dneska trochu prihlouply, ale jak to, ze se na nej prikazem
> login dostanete a zaroven neni videt po spusteni netx? Zkuste

Ja mam na diskete, se kterou to zkousim: lsl.com, 3c5x9.com, ipxodi.com
, netx.exe, net.cfg a pak jsem si na ni kopl jeste z Novella Login a Logout.

> to nejak zkonkretizovat. Mne to ve velmi podobne konfiguraci jako
> mate vy jelo, akorat jsem mel hvilku problem, nez mi doslo, ze
> bych mel na stejnem lanu mit taky stejne cislo site jako uz
> spusteny original novell a ta marsovska
> autodetekce mi nejela, musel jsem to natvrdo nekam pripsat.

V tom net.cfg mam

Link Driver 3C509
 FRAME Ethernet_802.2

To snad staci, ne? Nejaky IRQ a PORT snad nepotrebuju tak nutne, kdyz
se me sitovka najde a rozne se HUB. No a FIRST NETWORK DRIVE
snad taky ne, dokud me NETX nenajde server, tak je to stejne naprd.
No a PREFFERED SERVER jsem tam nedaval schvalne. Bez toho by me
mel nabidnout prvni nalezeny server podle abecedy, ne? No ale proste
mi to nic nenajde. Ja to nabootoju z te diskety, ale jinak mi na te masine
jede Win98, se kterou se na ten Linux picham uplne s prehledem, takze sit je
OK.

--
Viktor Voráč
Nickname: MontyJack