NWserv

Viktor Voráč montyjackovo na post.cz
Pondělí Červenec 10 10:10:44 CEST 2000

> Takze pokud vam rozumim, jede to z win98, ale ne z dosu s netx klientem.

Z woken mi to jede pres Sambu, tim chci jen rict, ze sit je fyzicky dobra
Zkousel jsem tam hodit i protokol IPX/SPX, ale stejne ten radoby Novell
nevidim.

> Ja bych si zkusil overit:
>
> 1) opravdu je ten mars na protokolu 802.2? Treba vam win autodetekuje
> jiny protokol, kde ho vidi, ale v dosu kdyz ho tam nedate, nevidi nic

I kdyz jsem ve woknech nastavil misto auto rucne 802.2, tak nic

> 2) preffered server bych tam dal - alespon na zkousku, zda to nepomuze

tohle zkusim, ted mi vzdycky 20sekund NETX cumi a pak rekne, ze nenasel
zadnej fileserver

> 3) opravdu mate mars na stejnem cisle site jako ten novell?

je potreba cislo site definovat i pro klienta nekde v net.cfg?? v Linuxu mam
0x0 jako auto

--
MontyJack
e-mail: jump na volny.cz