NWserv

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pondělí Červenec 10 09:29:28 CEST 2000

> V tom net.cfg mam
>
> Link Driver 3C509
>  FRAME Ethernet_802.2
>
> To snad staci, ne? Nejaky IRQ a PORT snad nepotrebuju tak nutne, kdyz
> se me sitovka najde a rozne se HUB. No a FIRST NETWORK DRIVE
> snad taky ne, dokud me NETX nenajde server, tak je to stejne naprd.
> No a PREFFERED SERVER jsem tam nedaval schvalne. Bez toho by me
> mel nabidnout prvni nalezeny server podle abecedy, ne? No ale proste
> mi to nic nenajde. Ja to nabootoju z te diskety, ale jinak mi na te masine
> [...]

Takze pokud vam rozumim, jede to z win98, ale ne z dosu s netx klientem.

Ja bych si zkusil overit:

1) opravdu je ten mars na protokolu 802.2? Treba vam win autodetekuje
jiny protokol, kde ho vidi, ale v dosu kdyz ho tam nedate, nevidi nic

2) preffered server bych tam dal - alespon na zkousku, zda to nepomuze

3) opravdu mate mars na stejnem cisle site jako ten novell?

Michal Samek