StarOffice 5.2 a vfat

Adam Pribyl covex na ahoj.fsik.cvut.cz
Pondělí Červenec 10 10:47:52 CEST 2000

 Prave jsem nainstalil SO5.2 a tak jsem samozrejme chtel vyzkouset nacist
wordovsky dokument z dosove partition. Ovsem ouha, kdyz jsem se chtel
prolistovat na /mnt/dosC/ hlasi to "Nonexisting object. Nonexisting file."
 Prisel jsem na nasledujici: patition je mountovana jako vfat, SO5.2 v
momente kdy zmerci vfat prestane v cestach rozlisovat mala a velka pismena
a cestu konvertuje na mala pismena (vfat je to jedno). ChangeDir se ovsem
neprovede protoze adresar /mnt/dosc neexistuje.
 Vyresil jsem to tedy tak ze jsem predelal mount point na /mnt/dosc a
udelal tam link ~dosC. Mam totiz dost linku z linuxu na dosovou
partition. Snad to bude fungovat, nicmene myslim ze chyba na tomto
principu by mohla zpusobit i dalsi komplikace.

Adam Pribyl