RE: Tisk ceských PDF vyrobenych pod Windows

Tomcat tomcat na cmail.cz
Pátek Červenec 14 04:04:53 CEST 2000

Hodne zalezi na tom, cim se pokousite ty PDFka tisknout. Gscriptem?
Tipoval bych problem s fonty. Ja to vysmejcil jednoduse tak,
ze jsem si pridal fonty z woken CP1250 a to, co jsem potreboval,
se pak vytisklo. Jenze tohle reseni je ponekud pitome a nestandardni.
Mimochodem nektera PDFka se mi netiskla (a nezobrazovala) cesky ani
ve Win, protoze jejich autori je vyrobili nejakymi obskurnimi konvertory
a navic dulezite pouzili nestandardni pisma, ktera nezaembedili (fuj!)
do pedeefka a AcrobatReader se potom vztekal, ze nema fonty...

Martin "TomCat" Kocourek  Linux&Win $chizo
mail: mkocourek na wo.cz   GSM: +420-602-517866
"Tak nám zabili Kennyho, paní Müllerová..."
"To je irelevantní, veliteli!" (:>()