FoxPro 2.6 a Dosemu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Červenec 10 12:42:18 CEST 2000

| Odesílatel: Pavel Kankovsky <peak na argo.troja.mff.cuni.cz>

| Zkusil bych zvetsit XMS.

| > | Extended via XMS  |     1,048,576 (  1,024K )|

| --Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms
]

A Taky DPMI buffer. Ja ho mam 16MB, 8MB XMS a 8MB EMS, stroj ma jen 16MB
RAMky (no tak si swapne, vzdyt wokna swapuji furt:)

Jo a taky zahodte 386-kovou verzi a dejte si tam 286-kovou, anebo zkuste do
dosemu.conf dat emulovanou verzi procesoru 286 (jde to ikdyz neni
podporovana). Stabilnejsi je ale pouzit 286-kovou verzi foxky.

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC