FoxPro 2.6 a Dosemu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Červenec 10 12:47:25 CEST 2000

| Odesílatel: Gabriel Bagita <gbagita na web.sk>
| Pozna niekto sposob ako rozbehnut FoxPro 2.6 pod Dosemu? V
| dosemu-HOWTO.txt je pisane, ze to nefunguje cez lredir-ovany disk. Tak
som
| celu foxku nakopiroval do vytvoreneho image suboru, ale po jej spusteni
sa

| mi ukazalo toto:
|
| Phar Lap err 10118: Can't load EXP file: C:\FPD26\FOXPROX.EXE

To je hlaska PharLap VM extenderu, ze mate EMM386 aktivni, ci jedete ve
virtualnim systemu. Musite pouzit 286-kovou verzi. Jinak pred asi tydnem az
dvema se to tady probiralo velmi intenzivne a muzu poslat image s DR-DOSem
(cca 800k .gz) a novelackym loginem, k datum jde pres mars-nwe na tom samem
stroji (popr. mi poslete vase jine funkcni reseni).

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications