instalace a eth0

Mueller Tomas Tomas.Mueller na cnb.cz
Pondělí Červenec 10 17:37:56 CEST 2000

Ahoj

Narazil jsem na možná zajímavý problém při instalaci RH 6.2 CZ. Byl bych
vděčný komukoli, kdo mi poradí nebo mě alespoň nasměruje na nějaké bližší
info k mému problému.

Protože mám ve svém dostřelu počítače bez CDROM mechaniky a nějak se nám u
nás nezamlouvá používání klasického NFS, preferuji instalaci síťově pomocí
FTP. Kdysi jsem měl nějaký zapeklitý problém s RH 6.1, ale RH 6.2 CZ mi na
pecko naleze pěkně.

Mám HP NetServer E60 s kartou Intel 82559 10/100 PCI (aspoň podle papíru,
nekuch jsem ho). Nabootuji z diskety bootnet.img od RH 6.2 CZ a bez problémů
nainstaluji cokoliv z ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/redhat-cz/6.2/i386
, dejme tomu např. defaultní konfiguraci serveru. Na konci se to samozřejmě
rebootne. Tak a teď   nastane ta potíž. Při nabootování se mi karta
(ifconfig) nechytne, protože nemůže najít eth0. V /proc/sys/net/ipv4/conf
mám jen lo, all a default.

Pokud udělám tu samou instalaci z CDROMu (tady naštěstí cdrom mám) z CD:
> ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/redhat-cz/6.2/iso/redhat-6.2cz-final.im
> g  je to bez problémů.

Sice instalační mechanizmus moc zatím nechápu, ale tak nějak se domnívám, že
tohle oboje, tedy jak to cd tak balík na ftp serveru pochází od stejný party
a mělo by to snad být stejný. Tím padem mi vůbec není jasný, jak je možný,
že to dopadne jinak.

Prosím vás, nevěděl byste někdo, čím by to tak asi mohlo být?

Bezva prázdniny
Tom Müller