instalace a eth0

hancik hancik na atlas.cz
Úterý Červenec 11 12:36:04 CEST 2000

hmm
me to delalo to samy
tak sem tu sitovku vyhodil a nakonfiguroval znova a fungovala
proc se to deje to netusim

--
    ~ hancik ~
hancik na atlas.cz
"Mueller Tomas" <Tomas.Mueller na cnb.cz> wrote in message
news:FECD5D0D4099D211AE5E0008C7A4F0051D5034 na prex.cnb.cz...
> [...]
> vděčný komukoli, kdo mi poradí nebo mě alespoň nasměruje na nějaké bližší
> info k mému problému.
>
> Protože mám ve svém dostřelu počítače bez CDROM mechaniky a nějak se nám u
> nás nezamlouvá používání klasického NFS, preferuji instalaci síťově pomocí
> FTP. Kdysi jsem měl nějaký zapeklitý problém s RH 6.1, ale RH 6.2 CZ mi na
> pecko naleze pěkně.
>
> Mám HP NetServer E60 s kartou Intel 82559 10/100 PCI (aspoň podle papíru,
> nekuch jsem ho). Nabootuji z diskety bootnet.img od RH 6.2 CZ a bez
ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/redhat-cz/6.2/i386
> , dejme tomu např. defaultní konfiguraci serveru. Na konci se to
samozřejmě
> rebootne. Tak a teď   nastane ta potíž. Při nabootování se mi karta
> (ifconfig) nechytne, protože nemůže najít eth0. V /proc/sys/net/ipv4/conf
> mám jen lo, all a default.
>
> Pokud udělám tu samou instalaci z CDROMu (tady naštěstí cdrom mám) z CD:

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/redhat-cz/6.2/iso/redhat-6.2cz-final.im