Problem s maskaradou

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Červenec 10 18:38:26 CEST 2000

Narazil jsem na necekany problem s maskaradou. Vsechno bylo
nakonfigurovane skvele a chodilo to, nicmene provider prepnul MTU z 1470
na 1500 a maskarada prestala chodit. Z masiny se ven dostanu skvele, ale
maskaradovana spojeni se navazi, ale potom jimi neprotekaji data, nebo
protekaji tak, ze za jeden paket poslany telnetem tam dostanu jeden
zpatky, proste hruza.
MTU jsou samozrejme vsude nastavena na 1500, jak na vsech eth u Linuxu,
tak na stanicich za maskaradou.

Nevidel jste nekdo nekdy takovehle chovani? Nejak mi to neni jasne, pritom
provider menil MTU na nasi zadost, protoze jsme brblali, ze 1470 neni
zrovna standard, takze se mi ted nechce jit si stezovat, kdyz nevim jiste,
ze neni chyba u me.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Ukaz mu smrt a smiri se s horeckou.