A zase ty BogoMips :-)

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Čtvrtek Červenec 13 06:43:17 CEST 2000

> Tak a teď jsem se díval jak to přeložilo gcc -O3 a je to
>
>         mov     eax,100000000-1
> cyklus: dec     eax
>         jns     cyklus
>
> Z čehož jasně vyplývá, že bych to měl s assemblerem zabalit :-) Smyčka
> trvá sice stejnou dobu (dec a jns Pentium nespáruje), ale je to o bajt
> kratší...

urcite to trva kradsie? lebo co ja viem tak cmp byvalo dlhsie ako jns\
a to preco z inkrementovania spravilo dekrementovanie je stari trik z
dvob Z80 ze smicky v ktorich nepotrebujete vediet v ktorom kole ste sa
robia takto (kvoli tomu ze jns je rychlejsie ako cmp+jl)

> Ale musím to gcc nějak trumfnout
>
>         xor     eax,eax
> cyklus: inc     eax
>         inc     eax
>         inc     eax
>         inc     eax
>         inc     eax
>         cmp     eax,100000000
>         jl      cyklus
>
> A to je 120000001 taktů, takže skoro 2x rychlejší :-)

a chces mi povedat ze toto sa spravi 100000000? ti si len pet krat
zmensil pocet opakovani takze to nieje to iste a tim padom to nemozes
porovnavat :)

> Píšu si trestné body za OT, to já jen že se někdo ptal jak se dá
> optimalizovat jednoduchá smyčka.

:))))

--
Zivot ma len jednu ulohu.