"named.boot" vs. "named.conf"

pp ppp ppp fwtk na email.cz
Pondělí Červenec 10 21:55:24 CEST 2000

Zdravim vas fsecky,
jeste fcera jsem pouzival RedHat 5.0 a vesele si provozoval NS. Vecer jsem
ale nainstaloval RedHat 6.2 a dneska zprovoznil NS. Nechapu ale, proc nekdo
nahradil stary pekny textovy soubor "named.boot" jakymsi osklivim skriptem
"named.conf". Podle formatu jsem to prepsal z ".boot" do ".conf" a zatim to
 funguje. Bez ".boot" to jede v pohode, bez ".conf" to nejde. Taky jsem nepochopil,
proc se misto "primary" pouziva master, a co by se teda melo pouzivat misto
"secundary", nebo kde bych mohl dohledat prikazy pro tento skript?

Proc se misto peknych textaku zacali pouzivat osklivy skripty ?! Ma to snad
 nejake vyhody?

                                            fwtk