problem s Netscape - bus error

MUDr. Radek Matlach rafous na email.cz
Pondělí Červenec 10 22:33:08 CEST 2000

DD,

> Archiv jsem uz projel, ale tohle je asi neco jineho
> - NN mi pravidelne pada, soubor s fonty jsem zkousel upravovat (fontu mam
> okolo 4000), pameti ma dost. verze 4.7 i 4.73 padaji po prihlaseni na
> NTckovy exchange (posta pres web). xwin 3.3.3.6....slackware 7.1
>
> uz nevim, co s tim, diky
Ja jsem mel podobny problem. Kupodivu vse fungovalo relativne dobre, pokud
 jsem netscape pustil s radky a s nejakym parametrem (typicky pro SWAT). Pokud
 jsem spustil (i z radky) netscape a pak jsem se pokusil prihlasit ke SWAT,
 vzdy to spadlo na prihlasovacim okne. :-(
Aby to bylo zcela jasne:
netscape localhost:901

Pochopitelne mi to vrtalo hlavou, ale na nic jsem neprisel. Kdyz jsem necky
 reinstaloval, prestalo to (reinstaloval jsem toho ale vic, takze ani nevim
 kde mohla byt chyba. :-(