A zase ty BogoMips :-)

Martin Douda mad na students.zcu.cz
Úterý Červenec 11 09:20:24 CEST 2000

On Tue, 11 Jul 2000, Korinek, Jan wrote:

> Kde to roste, fcera jsem byl na http://www.kernel.org/ a asi jsem neco
> prehlidnul :-o

ftp.[cz.]kernel.org:/pub/linux/kernel/testing/
zajimave muzou byt taky patche od Alana Coxe (ted par dni nic nevypustil,
takze je to trochu obsolete):
ftp.[cz.]kernel.org:/pub/linux/kernel/people/alan/2.4.0test/

Pokud tahate nejzhavejsi novinky, tak jeste nemusi byt na ceskem mirroru
ftp.cz.kernel.org.

> Hmm, pouzivam jenom ext2 a pri prvnim bootu mi to spadlo do singlu, protoze
> nemohl fsckovat namountovany root, zatim jsem to vyresil souborem /fastboot,
> ponevadz jsem nenasel chybu.

Nestalo se vam, ze mountujete root read-write? (kouknete do lilo.conf,
hledejte read-only)

				Martin

                        Martin "MaD" Douda
WEB:http://www.volny.cz/mad3/                EMAIL:mad na students.zcu.cz
SMS:mad na gate.mobil.cz (up to 160 characters) PHONE:+420603752779
PGP:ID=0x6FE43023 Fingerprint:E495 11DA EF6E 0DD6 965A 54F3 888E CC9E 6FE4 3023
Hardware: The parts of a computer system that can be kicked.