Dosemu, cestina, databazova aplikace v Clipperu

Michal Sobek michal.sobek na bigfoot.com
Úterý Červenec 11 21:16:05 CEST 2000

pouzivam Redhat6.1cz, dosemu 1.0.1

Sleduji jiz delsi dobu konferenci a hlavne ted kdy se resi problemu dosemu a
databaze v CA clipperu, co se tyka zde reseneho problemu se zamykanim souboru,
tak s tim se mi zatim nejevi zadny problem, zkousim to zatim na dvou konsolach
a pokud v jedne konsole otevru nejaky soubor k vyhradnimu pouzivani, tak ve druhe
konsole hlasi chybu, ze nemuze otevrit soubor xxxx.dbf, coz je v poradku.
Mam server s RH 6.1, samba 2.0.7, databazi sdilim pro cca 6 PC a zaroven bych
chtel pro zatim asi 2 PC (486) provozovat pres SSH a dosemu na strane serveru.

Ale ted k memu problemu: Trapi me jiz delsi dobu problem jak dostat do dosemu
cestinu vcetne ramecku, zkousel jsem fonty: lat2-16.psf, lat2u-16.psf, lat2-sun16.psf
ucw16.psf, ale stale se mi nedari zobrazit znaky s hackem a dlouhe y, pritom dlouhe a,i,e
se zobrazuji v poradku, jednou jsou tam paznaky a jindy zase cerne kosoctverce.
V dosemu.conf mam nastaveno $_term_char_set="ibm", protoze v tomto nastaveni zobrazuje
ramecky v poradku, pokud je nastaveno "latin2", tak jsou misto ramecku pomlcky,
coz se mi nelibi.
Databaze je v Latin2, ale mam jeste jednu, ktera je v Kamenickych, ale tam si
zatim nevim vubec rady, to bude asi jednodussi, kdyz se domluvim s tvurcem
tohoto prodejniho systemu, aby mi to predelal do Latin2 :-(.

dekuji za radu, pomoc ci kopanec.

Sobek Michal

PS: fonty jsou pouzity z distribuce RH6.1