3 butony na konzoli, 2 butony pod X ?

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Červenec 11 22:10:23 CEST 2000

On Tue, 11 Jul 2000, David Kuzela wrote:

> [...]

Co je to standardni 3 tlacitkova mys? (serial nebo ps/2?) Nemuze slyset na
Intellimouse?

> me funguje pro 3tlacitkoveho geniuse tohle (to emulate je tam mozna
> na vic, ale proc zasahovat do funkcni konfigurace :-)). Nasleduje
> vynatek z /etc/X11/XF86Config:
>
> Section "Pointer"
>     Protocol    "Microsoft"
>     Device      "/dev/ttyS1"
>     Emulate3Buttons
>     Emulate3Timeout    50
> EndSection

Proc emulovat 3ti tlacitko kdyz tam 3 tlacitka fyzicky jsou :-)

BTW pokud by to "treti tlacitko" bylo takove to "posunovatko"
jako je na NetMouse nebo kolecko pak to jde predelat
pres ZAxis (pisu to z hlavy, viz man XF86Config)

S pozdravem
   Petr Snajdr