import klicu do gpg

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Červenec 12 00:04:29 CEST 2000

On 11/07/2000, Zdenek Pizl wrote:

> % gpg --import clovek.pub
> gpg: key FBBE101D: unsupported public key algorithm
> gpg: key FBBE101D: unsupported public key algorithm
> gpg: key FBBE101D: no valid user IDs
> gpg: this may be caused by a missing self-signature
> gpg: Total number processed: 1
> gpg:           w/o user IDs: 1

Bezte na www.gnupg.org, sekce More Crypto, tam najdete dodatecne moduly
pro RSA, IDEA a SkipJack (mozna i neco dalsiho). V kazdem z nich je v
ramci komentaru na zacatku zdrojaku popsano, jak se to kompiluje a
neskodi si take precist v dokumentaci GPG neco o pouziti modulu (tusim,
ze se jenom nekam nahraji a uvedou v konfiguraku - je tam snad i
zakomentovany priklad).
Po techto zasazich byste mel byt takrka 100% kompatibilni s RSA.

P.S. Pisu to uplne z hlavy, takze nerucim za presnost. Neco o GPG jsem
psal asi tak koncem minuleho roku na Roota a pokud me pamet nesali,
venoval jsem se i tomuhle ... moment ... ano, zminil jsem se o tom,
najdete to tady: http://www.root.cz/clanek.phtml?id=192

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi