import klicu do gpg

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Středa Červenec 12 00:11:27 CEST 2000

Dne Út, 11 čec 2000 jste napsal(a):

> Bezte na www.gnupg.org, sekce More Crypto, tam najdete dodatecne
moduly > pro RSA, IDEA a SkipJack (mozna i neco dalsiho). V kazdem z
nich je v > ramci komentaru na zacatku zdrojaku popsano, jak se to
kompiluje a > neskodi si take precist v dokumentaci GPG neco o pouziti
modulu (tusim, > ze se jenom nekam nahraji a uvedou v konfiguraku - je
tam snad i > zakomentovany priklad).
> Po techto zasazich byste mel byt takrka 100% kompatibilni s RSA.
>
> P.S. Pisu to uplne z hlavy, takze nerucim za presnost. Neco o GPG jsem
> psal asi tak koncem minuleho roku na Roota a pokud me pamet nesali,
> venoval jsem se i tomuhle ... moment ... ano, zminil jsem se o tom,
> najdete to tady: http://www.root.cz/clanek.phtml?id=192

no vidite, tenhle clanek jsem cetl, ale nejak mi vypadl z hlavy. No ja
uz ted taky nejsem moc pri vedomi :o))

> S pozdravem
> --
> Michal Krause                                                      /\

         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...