Fw: Sw pro Internet Cafe

Jaroslav Cenek jara na faster.cz
Středa Červenec 12 02:43:34 CEST 2000

>A jak presne jste to hledal? Ja jsem zadal do vyhledavani slovo kavárn,
>vratilo se mi sedm zaznamu a sesty v poradi obsahoval odkaz na project
>Crocodiles (http://woody.varna.net/crocodiles/), u nejz je jak primo v
>clanku, tak na jeho domovske strance, uvedeno, ze jde o system pro
>uctovani pripojeni pro male a stredni ISP ci kavarny a kluby.
>
>S pozdravem
>--
>Michal Krause

Diky , zachrance :o))

Hledal jsem vsude mozne i nemozne , fakt je ten , ze zrovna na rootu
jsem jako hledany retezec pouzil kde co , ale "kavárn" me zrovna
bohuzel nenapadlo.
Nicmene - po celodennim hledani na vsech me znamych vyhledavacich
je vysledek docela tristni - zadny free system jsem nenasel.
Snad bude ten crocodiles pouzitelny , jdu se na to juknout ..

S pozdravem

J.Cenek