Nekolik dotazu na RH, mutt, pppd apod.

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Středa Červenec 12 08:45:58 CEST 2000

Dobry den

dovolim si nekolik dotazu na nez se mi nepodarilo prijit.

1) kde je v RH6.1CZ nastaveno spousteni fortune (citatu) po prihlaseni?
Chtel bych to vypnout jednomu konkretnimu uzivateli anejak jsem na to
nenarazil. V bash_profile o tom neni ani zminka.

2) v RH6.1CZ je plne pocesteny mutt, libi se mi, ale nikde jsem nenalezl
neco jako adresar mail adres. Je tam a jen jsem ho prehledl? Existuje
jiny plne cesky konzolovy mail klient ktery ma adresar? (dival jsem se
na pine, ale neni ceske. (je to pro sekretarku, ktera anglicitnu
neovlada). Muzete i neco doporucit?  (Na freshmeat jsem se dival, ale
nikde neni napsane zda je i pocesteny).

3) Vytvarim router, ktery se bude pres modem spojovat na inet, dalsi
bude jako dialup server pro spojeni s pobockou a zaroven na ni bude
volat. A mam trochu dusevni problem jak zaridit routovani. Pri spousteni
pppd na dialup serveru spousti se ip-up a ip-down? Jak rozlisit jejich
obsahy (hlavne routovani) aby se pri spojeni na inet, volani na pobocku
a spojeni z pobocky provedlo pokazde neco jineho.

Diky za vase napady a cas

S pozdravem

Petr Zapadlo

--