403 - forbidden

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Středa Červenec 12 09:09:51 CEST 2000

> Hledal jsem v archivu, co delat s hlaskou 403 - forbidden. Vetsina
> doporucuje pripsat do httpd.conf sekce <Directory...> a nebo <Files...>.
> Dival jsem se k nasemu providerovi a ten ma ty same sekce, ale v
> access.conf. Jaky je v tom rozdil a co je lepsi?

Zdravim,
  jde o to, ze v nynejsich verzich apache muzete mit cely konfigurak v
httpd.conf a access.conf nemusite, ale muzete pouzit. Pokud pouzijete
access.conf musite mu to v httpd.conf dostatecne sdelit a to pomoci nejake
direktivy jako access file access.conf nebo tak nejak, to se podivejte do
manualu.
  Jaky je v tom rozdil? Zadny, kdyz zavrhnu moznost, ze to pro nekoho je
prehlednejsi.

  Robert

--

   Robert Vojta aka Penguin (Oo.oO) // ICQ 64746424 // Phone 0608-170783
     http://www.(ipex|gin).cz/             mailto: vojta@(ipex|gin).cz

         GCS d? s+: a-- C++ SL++++ P+ L++++ E--- W+ N+ K w--- O- M- V-
           PS+ PE Y+ PGP++ t 5? X R tv- b+++ DI? D G+ e+ h-- r++ x?