Zaloha CD

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Červenec 12 09:08:59 CEST 2000

On Wed, 12 Jul 2000 pkucera na mh.vri.cz wrote:

> Dobry den,
>
> 	mam nasledujici problem. Chci si vytvorit zalohu CD na jine CD. Kdyz dam
> dd if=/dev/hdc of=zaloha.raw, tak mi dd po chvilce zahlasi nejake chyby pri
> cteni. Kdyz jsem chtel zkopirovat obsah CD na disk, tak jsem zjistil, ze na tom

Po chvilce nebo az na konci ? Jestli to CD nema nejakou HW ochranu , tak
aby to na konci nehlasilo ty problemy se ctenim je dobre pouzit programek
isosize a nacist jen tolik jakou velikost nahlasi. Pokud se pokousite
delat kopii nejakeho placeneho CD , tak obvykle na nekolika mistech
obsahuje vadny sektor - je treba cist az do vadneho sektoru, pak zjistit
kolik je vadnych, nahradit je prazdnymi a cist dal. Takovych vadnych
sektoru nebo skupin sektoru tam muze byt nekolik. Pokud pak instalacni
program pri instalaci na tom vadnem sektoru netrva, podarilo se Vam CD
zkopirovat :-) Ale je to pakarna.